piątek, 8 czerwca 2012

Garnier Intensive 7 Days Challenge

Witam kochane :)
Wczoraj przyszła do mnie paczuszka od Garniera na wypróbowanie Garnier Intensive 7 days Softening Lotion

 W paczuszce 7 próbek produktu, mi akurat trafił się Body Lotion Shea Butter do bardzo suchej skóry, więc zobaczymy jak będzie wyglądała moja skóra po zużyciu wszystkich próbek i zobaczymy czy produkt jest godny kupienia. Do opakowania dołączone były 'czytniki skóry' jeden do zużycia przed kuracją, drugi zaraz po, dzięki którym mamy zobaczyć efekty działania Intensive 7 days Body Lotion :)

Póki co zużyłam jedną próbeczkę i  konsystencja fajna, niby leista a lepka, ciężko opisać, zapach fajny, delikatny, zostaje przez godzinkę na skórze. Po pierwszym użyciu skóra jest gładsza, jakby delikatniejsza. Ale nie mówię hop! Więcej powiem po 7 dniach :)

P xx

2 komentarze:

  1. Moim skromnym zdaniem bloggerki nie powinny się zgadzać na testowanie próbek w zamian za reklamę...

    Obserwuję i zapraszam do mnie : odchudzanie, diety, fitness i zdrowy tryb życia :)
    ---> Klik

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna reklama tylko obiektywna opinia, próbki zamówiłam sama, bo jest w UK taka możliwość jeśli Garnier wydaje nowy produkt. Nie oceniaj po pozorach ;)
      pędzę na Twojego bloga i pozdrawiam również! ;)

      Usuń